Kampania promocyjna nowego krążka Quebonafide, “Romantic Psycho”, pokazała, że Polacy naprawdę kochają kabarety. Wczoraj każdy z fanów artysty przez krótki czas mógł nabyć charakterystyczną polówkę, w której raper wyniósł pojęcie cringe’u na nowy level. Limitowany drop koszulek wyprzedał się w niecałą godzinę.

Drop słynnych błękitnych polówek towarzyszył premierze filmu “CTK Creeps”, który wczoraj ukazał się na serwisie YouTube na kanale QueQuality. Niespełna 7-minutowy materiał stanowi kontynuację żartu, który polega na tym, że jeden z najpopularniejszych polskich raperów udaje zwykłego człowieka. W materiale Quebo oprowadza słuchaczy po domu, w którym mieszka, chociaż oczywiście tak naprawdę w nim nie mieszka.

Z tej okazji wytwórnia przyszykowała limitowany drop 500 polówek z białym kołnierzem. Wszystkie do kupienia były na Allegro, na platformie, za pośrednictwem której raper sprzedawał już wcześniej swoje znoszone ubrania, a dochód w ten sposób uzyskany przeznaczył na cele charytatywne. Polóweczki oczywiście rozeszły się jak bułeczki. Jak podaje CGM, po 40 minutach można było zaopatrzyć się już tylko w “eski”. Spore chłopy były niepocieszone.

 

Leave a comment